Gebruik code WELKOM5 voor 5% korting op je bestelling! Gebruik code WELKOM5 voor 5% korting op je bestelling! Gebruik code WELKOM5 voor 5% korting op je bestelling! Gebruik code WELKOM5 voor 5% korting op je bestelling!

Complaints page

Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar klantenservice@lumenix-beamers.nl.

Wij nemen elke klacht serieus en doen ons best om samen tot een passende oplossing te komen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Heeft uw klacht meer tijd nodig, dan brengen wij u daarvan op de hoogte.

Onafhankelijke bemiddeling

Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing? Dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

WebwinkelKeur fungeert als onafhankelijke derde partij en helpt consumenten en ondernemers om geschillen op te lossen.

Geschillenprocedure via de EU

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Let op: een klacht schort uw betalingsverplichting niet op.